مشترکان سیم کارت های همراه اول میتوانند در صورت لزوم به قطع ارتباط سیم کارت خود برای مدت معین (حداکثر ۳ ماه) به 2 روش درخواست قطع سیم کارت را اعلام نمایند.
در روش حضوری مشترکین موبایل همراه اول می توانند برای قطع و وصل به تقاضای مشترک با ارائه مدارک لازم و تکمیل فرم مربوطه به یکی از دفاتر خدمات پستی مراجعه نمایند.
اما در روش غیرحضوری، مشترکین همراه اول درصورتیکه خدمات غیرحضوری (E-care) را فعال کرده باشند میتوانند با مراجعه به وبسایت همراه اول نسبت به قطع و وصل به تقاضای مشترک اقدام نمایند
اما مدارک و شرایط لازم برای این منظور « حضور مالک سیم کارت یا وکیل قانونی مالک ،ارائه اصل وکالتنامه و تصویر آن در صورت مراجعه وکیل قانونی، تکمیل و امضای فرم درخواست، ارائه اصل و تصویر کارت ملی، ارائه اصل قبض پرداختی دوره آخر (تایید وصولی مبلغ صورتحساب توسط دفاتر خدماتی ضروری می باشد) است.
مدت قطع تلفن همراه حداکثر سه ماه می باشد و وصل تلفن مشترکینی که قبلاً در یکی از دفاتر خدمات پستی درخواست قطع نموده اند ، صرفاً از طریق همان دفتر صورت خواهد پذیرفت.
مشترکین موبایل همراه اول که خدمات غیرحضوری (E-care) موبایل خود را فعال کردهاند میتوانند با مراجعه به وبسایت همراه اول درباره قطع و وصل به تقاضای مشترک اقدام نمایند.
مشترکینی که سیم کارت خود را بصورت وکالتی واگذار نموده اند هم در صورتیکه بعد از گذشت چند دوره، کماکان صورتحساب به نام آنها صادر شود ، میتوانند با ارائه مدارک لازم ، اصل و تصویر کارت ملی نسبت به قطع تقاضای مشترک اقدام نمایند.
منبع: سايت همراه اول
.png)
نظرات شما عزیزان: