معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در تشريح فرايند ارزيابي اپراتورهاي فعال در حوزه ICT گفت: به منظور حمايت از كاربران و اپراتورها و توسعه كيفي و كمي خدمات از طريق ايجاد فضاي رقابتي سالم، ارزيابي و رتبهبندي اپراتورها به صورت سالانه، از سوي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي انجام ميشود.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي دكتر محمدعلي فرقاني افزود: در اين ارزيابي اپراتورهاي تلفن همراه با هفت معيار مديريت و رهبري، منابع انساني، نتايج كليدي عملكرد، فرايندهاي سازماني، نتايج مشتري، نتايج جامعه و منابع و مشاركت با شاخصهاي مختلف سنجيده ميشوند.
وي افزود: براساس اين شاخصها در سال جاري، شركت خدمات ارتباطي ايرانسل رتبه اول و شركت ارتباطات سيار ايران رتبه دوم را در ارزيابي اپراتورهاي شبكه سيار كسب كردند و در حوزه اپراتورهاي شبكه تلفن ثابت نيز رتبه اول به شركت مخابرات استان قم و رتبه دوم به شركت مخابرات استان خراسان رضوي اختصاص يافت.
.png)
نظرات شما عزیزان: